FrePro – luxusní interiérové vůně

10.12.2015 | PR článek | Inspirace pro bydlení | Komentářů 2 |

Vůně člověka provází celý život od narození až do smrti. Esence vůní dokáží měnit nálady, navozovat příjemné pocity, svým působením dokonce i léčit. Už naše babičky vkládaly do prádla kousky mýdla, aby navoněné peřiny napomohly k příjemnému spánku.

FrePro – luxusní interiérové vůně - foto, Hyperbydleni.cz

Od raného středověku byly voňavé esence také důležitým obchodním artiklem. Zboží jako kafr, kadidlo a ambra byly vysoce ceněny. Nejinak tomu je i v 21. století. Vůně prodávají a nemusí to být jen díky voňavému zboží, ale i příjemným vůním v obchodním domě, provozovně nebo kanceláři. 

Zde však již nepomůže jen kousek mýdla v prádelníku, k příjemnému a voňavému prostředí bylo nutno vyvinout mnohem sofistikovanější produkty. 

Již název řady těchto vynikajících a úspěšných produktů je sám o sobě velmi zajímavé. FrePro  je vlastně šifrou, kterou lze rozklíčovat jako FRESHPRODUCTS, tedy název společnosti amerického výrobce, nebo i jako FRESH PROFESSIONAL, což naznačuje určení této řady vonných produktů pro použití v profesionální sféře.

FrePro – luxusní interiérové vůně, fotka

 

Které konkrétní produkty do řady FreProvlastně patří?

Vonná sítka Wave, Wave 2.0, závěsky Bowl Clip  pro provonění dámských toalet, závěsky HANG TAG a REMIND AIR CURVE pro mnohoúčelové decentní provonění menších prostorů, inovovaný osvěžovač Easy FRESH 2.0 – hračička pro osvěžení a provonění vzduchu na principu fyzikálních zákonů vzduchového proudění, designově velmi zdařilý osvěžovač vzduchu Eco Air 2.0 který taktéž pracuje na principu proudění vzduchu a P-SHILED, geniálně konstruovaná absorpční a neutralizační podlahová podložka k pisoárům a toaletám. 

FrePro – luxusní interiérové vůně, fotka

 

Dokonalost spočívá v maličkostech

Interiérové vůně, o nichž se výše zmiňujeme, jsou na český trh dodávány již několik let. Zejména Wave, Bowl Clip a Hang Tag. Je potěšující, že i přes novou konkurenci od výrobce z cizích i domácích zdrojů jsou stále velmi úspěšné a jejich obliba i prodej neustále vzrůstá.

Tato základní řada osvěžovačů geniálně vyvinutých na bázi gelu, vonných esencí a sušené pryskyřice byla totiž v loňském roce samotným výrobcem doplněna o "kolegy" vyšší třídy.  Jde výrobky skupiny Remind Air, jejíž pisoárové sítko Remind Air 60 stejně jako víceúčelová vonná závěska Remind Air Curve jsou navíc opatřeny jednoduchým kalendářem, jehož pomocí lze snadno označit plánované datum doporučené výměny použitého produktu za produkt nový.

Podobně luxusní doplněk nechybí ani produktům Wave 2.0 a P-Shield. I na nich lze jednoduše značit a plánovat požadované datum výměny a zaručit tak spotřebiteli skutečně plně efektivní využití a stabilní kvalitu výkonu po celou dobu používání.

Velmi sympatickým argumentem, proč používat FrePro s kalendářem, je rovněž skutečnost, že klient přesně ví, co kupuje. Ví, na jakou dobu interiérové vůně v plné efektivitě vystačí a dokáže si tak plánovat potřebný budget nadlouho dopředu. Větší klient tak navíc předchází možným únikům a neodborným zacházením ze strany personálu a šetří tak své finance. Jednoduché, ale geniální!

FrePro – luxusní interiérové vůně, fotka

 

Jak a proč značka FrePro vznikla a v čem jsou jejich interiérové vůně specifické?

Značka FrePro vznikla ve spolupráci a za souhlasu s výrobcem, aby díky potisku vznikajícím přímo při výrobě bylo možné jeho kvalitní interiérové vůně na mnoha evropských trzích rychle identifikovat a snadno je odlišit od asijských falzifikátů, které lze pořídit sice za o něco nižší cenu než kvalitní originály, zato však s nesrovnatelně nižší kvalitou.

A v čem jsou interiérové vůně z řady Freshproducts tak jedinečné?

Na jejich základě stojí 41 letá zkušenost výrobce, bezvýhradný respekt k zásadám stanoveným pro výrobu zdravotně nezávadných, ekologicky příznivých a vysoce efektivních interiérových osvěžovačů, schopnost flexibilní reakce na poptávku trhu, předstih před konkurencí, kreativita, americká zaměřenost na cíl, geniální schopnost selekce vonných esencí pro tvorbu jednotlivých druhů vůní a konečně respekt k požadavkům spotřebitelů. 

FrePro – luxusní interiérové vůně, fotka

 

Remind Air Curve - vonná závěska s připomenutím výměny, vůně Spiced Apple.

Každý z produktů se vždy vyrábí v několika vonných variantách, z nichž každá má přidělenu příjemnou pastelovou barvu, a podle kterých se pro klienta dále dělí na více koncentrované a méně koncentrované. Méně koncentrované samozřejmě neznamená méně kvalitní. 

Jde opět o promyšlený tah výrobce, směřující k zabezpečení spokojenosti širokého spektra klientely.  Méně koncentrované se hodí do prostor, kde není žádoucí nápadné provonění, ale naopak je třeba jen dosáhnout neutralizace nepříjemných zápachů. V takových prostorách si klient popř. spotřebitel provonění ani neuvědomí. Svěžest vzduchu tak bere jako přirozený stav.

V jakých vůních lze FrePro momentálně získat?

Jednotlivé interiérové vůně -PRO jsou momentálně v Evropě distribuovány v 8-mi vonných variantách. U spotřebitelů je nejoblíbenější MANGO a KVĚT BAVLNY (COTTON BLOSSOM), obě vůně vhodné jak na toalety, tak i do běžně obývaných interiérů. Pokud si klient přeje vůni co nejintenzivnější, měl by volit parfém HONEY SUCKLE nebo LEVANULE. Nejméně intenzivní vůní v nabídce je naopak CUCUMBER MELON.

FrePro – luxusní interiérové vůně, fotka

 

Závěrem

S produkty FrePro se klient může v současné době setkat v 16 zemích Evropy.

Autorizovaným distributor těchto vůní je Libor Gregorovič – velkoobchod Greli.cz, který patří mezi přední a největší prodejce výrobků FrePro v ČR.



Diskutovat Tisknout článek

Hodnocení článku

hlasů: 0

Diskuze

Martin: Za mě frepro už jedině, nic...< Odpovědět

Petra: Zkoušeli jsme a není to...< Odpovědět

počet příspěvků: 2

Zobrazit diskuzi » Přidat příspěvek

Najděte si své bydlení

Vybírejte z více jak 114000 nemovitostí v ČR

Nemovitost

Kraj

Obsahuje text

Poradna

V tuto chvíli neexistují žádné záznamy







veletrhy

Veletrhy - foto, Velkolepé spojení oblíbených veletrhů krásy, Hyperbydleni.cz

Velkolepé spojení oblí...

17.09.2019

Dva největší beauty veletrhy s mnohaletou...

Veletrhy - foto, Velkolepé spojení oblíbených veletrhů krásy, Hyperbydleni.cz

Velkolepé spojení oblí...

17.09.2019

Dva největší beauty veletrhy s mnohaletou...

Veletrhy - foto, Ochutnávka FOR ARCH 2019: Které novinky a trendy ze stavebnictví se představí v Letňanech?, Hyperbydleni.cz

Ochutnávka FOR ARCH 20...

13.09.2019

Strojní zdění, chytré zdivo nebo moderní...

Veletrhy - foto, Podzimní FOR DECOR & HOME nastíní směr designu letošních Vánoc, Hyperbydleni.cz

Podzimní FOR DECOR & H...

28.08.2019

Mezinárodní kontraktační veletrh dekorací,...

Další veletrhy »