Zážitek jako dárek nebo motivace

8.10.2007 | Redakce Hyperbydlení.cz | Kanceláře | Komentářů 0 |

Když se zamyslíte nad samotným slovem „zážitek“, většina lidí zhodnotí toto slovo jako pozitivní. Je odvozeno od slov – zažít, prožít nebo-li něco vyzkoušet na vlastní kůži. Prakticky každý člověk, který vypráví někomu dalšímu o zážitku, vždy mluví o pozitivních emocích. Z psychologického hlediska je naprosto přirozené. S negativními zážitky se lidi nechlubí tak často.

Zážitek jako dárek nebo motivace - foto, Hyperbydleni.cz
Zato skvělých historek z dovolené se dávají k dobru velmi často. Dalo by se klidně říct, že zážitky fungují jako kouzlo. A čarovat s pozitivními emocemi, by měl umět každý, kdo pracuje s lidmy. Je důležité umět odhadnout člověka pře tím, než mu vyberete dárek ve formě zážitku. Někteří lidé rádi relaxují a jiní si dopřejí notnou dávku adrenalinu. Na webových stránkách www.happy-shop.cz nebo www.daruj- zazitky.cz si vybere opravdu každý.

Potřebujete tip na dárek pro Vaše obchodní partnery?


Stále více se používá zážitek jako prezent pro firemní partnery. Už jen to, že si dáte práci se zjištěním vhodného zážitku, dáte obchodnímu partnerovi najevo jak je pro vás důležitý. A co teprve pak, když si svůj dárek užije. Bude mít vaši firmu spojenou s pozitivními emocemi a spolupráce bude mnohem příjemnější. Dobré obchodní vztahy by se neměly podceňovat a zážitek je opravdu elegantním řešením.

Hledáte způsob, jak posílit loajalitu svých zákazníků či stimulovat své zaměstnance k větším výkonům?

I zde se dají zážitky použít jako bonusový program či motivace pro zaměstnance. V jiných zemích se pozitivní motivace zaměstnanců používá již několik let a s velkým úspěchem. Když se zeptáte v ČR zaměstnanců v jakékoliv firmě, čím by chtěly být motivováni. Mnoho jich na prvním místě uvede peníze. To je ovšem pro zaměstnavatele někdy zatěžující a ve výsledku zaměstnanec nikdy nedostane tolik, kolik by si přál, natož aby byl spokojený. Stále více zaměstnavatelů si pro managment firmy nechává sestavit teambuldingový program, aby se naučily pracovat jako team. Na řadové zaměstnance se ovšem často zapomíná. Přitom motivovat je, by mělo být stejně důležité jako ztmelovat vedení firmy.

Chcete podpořit svůj prodej nebo distribuci?


Dalším využitím je spotřebitelská soutěž nebo věrnostní program pro zákazníky. Zážitky jsou pro zákazníky atraktivní a je to velice dobrá motivace pro zvýšení prodejnosti jakéhokoliv produktu. Dají se použít jako lákadlo pro zákazníky, aby zkusili nový produkt, přešli od konkurence k Vám či koupili větší množství jednoho druhu produktu. Většina spotřebitelů už je přesycena klasickými dárky. Dárkový poukaz na zážitek pro ně bude něčím novým. Je tedy výbornou alternativou. Adrenalinové a netradiční zážitky, jsou vhodné pro firmy i jednotlivce. Je to neobvyklý dárek, kterým můžete potěšit prakticky kohokoliv a vždy se stekáte s velkým ohlasem obdarovaného. Zážitků se dá také využít pro stmelení kolektivu a můžete si být jistí, že ve všech zůčastněných zanechá opravdu patřičný a cílený dojem.



 

Diskutovat Tisknout článek

Hodnocení článku

hlasů: 9

Diskuze

Článek Zážitek jako dárek nebo motivace zatím nikdo nekomentoval. Buďte první!

počet příspěvků: 0

Zobrazit diskuzi » Přidat příspěvek

Najděte si své bydlení

Vybírejte z více jak 114000 nemovitostí v ČR

Nemovitost

Kraj

Obsahuje text

Poradna

V tuto chvíli neexistují žádné záznamy







veletrhy

Veletrhy - foto, Festival dobré nálady Benátská! s Impulsem začíná za týden!, Hyperbydleni.cz

Festival dobré nálady ...

25.07.2018

26. ročník festivalu Benátská! s Impulsem

Veletrhy - foto, Co se v Praze na THE COLOR RUN™ 2018 chystá? , Hyperbydleni.cz

Co se v Praze na THE C...

05.06.2018

Už po čtvrté se v Praze bude konat barevný běh...

Veletrhy - foto, Votvírak oznamuje další jména pro Hip Hop Stage a dává šanci i novým talentům, Hyperbydleni.cz

Votvírak oznamuje dalš...

01.06.2018

Votvírák, který zahajuje letní festivalovou...

Veletrhy - foto, Největší událost léta v Chocni JACHTAFEST 2018 – tři dny zábavy pro celou rodinu, Hyperbydleni.cz

Největší událost léta ...

17.05.2018

Poslední možnost zakoupit si vstupenky v první...

Další veletrhy »

Články z našich webů

vlevo
vpravo